Svētku balles tuvojas, tāpēc pēdējais brīdis doties uz sporta zāli

sporta-zale

Decembris vienmēr ir traks mēnesi, jo pienākumu un notikumu ir tiešām daudz. Un sanāk apmeklēt daudzus pasākumus, kur jāierodas svinīgā tērpā, tāpēc dāmas no skapjiem ceļ ārā savas labākās kleitas. Vai arī veikalu skatlogos noskata kaut ko no pēdējām modes aktualitātēm. Tāpat tiek no lādītēm izņemtas zelta kaklarotas un citi labākie juvelierizstrādājumi, ko kombinēt ar svētku tērpiem.

Bet ko darīt, ja figūra, ko redz spogulī, īsti neatbilst tai, kas nepieciešama, lai ietilptu iecerētajā kleitā un arī spētu to godam iznest? Ja vien starp kleitu un figūru nav bezdibenis desmit un vairāk kilogramu izskatā, tad ar mazākiem defektiem un rudenī jau uzkrātajiem tauku spilventiņiem var paspēt vēl tikt galā tuvāko nedēļu laikā.

 

  • Jāpalielina fiziskā slodze un jāsāk mērķtiecīgi treniņi

 

Skaidrs, ka vislabākais veids, kā uzlabot un nostiprināt dīvānā un pie datora nosēdēto figūru, ir sākt aktīvāk sportot un veikt tādus vingrinājumus, kas orientēti tieši uz problēmzonu nostiprināšanu — vēdera presi, gurniem, pēcpusi un augšdelmiem. Tās sievietēm parasti ir galvenās problēmzonas, kur uzkrājas gan tauku slānītis, gan trūkst muskuļu vingruma, ja ikdienā nav pietiekamas un pareizas fiziskās slodzes.

Tomēr vēl ir pāris nedēļas laika, lai darītu kaut ko lietas labā. Tāpēc ar steigu jāķeras pie lietas. Vislabāk  to darīt, konsultējoties ar treneri, kurš zinās gan labākos vingrojumus, gan varēs izveidot individuāli pielāgotu programmu. Jo nepareiza vingrojumu izpildīšana var ne tikai nesniegt vēlamo rezultātu, bet pat novest pie traumām.

Noderīgs var būt arī internets, jo tajā pašā YouTube var atrast dažādas vingrojumu programams, ko var izpildīt mājās, ja nav iespējas apmeklēt sporta klubu. Vienmēr noderēs arī peldēšana, kas sniedz labu treniņu visam organismas. Tāpēc var apvienot patīkamo un lietderīgo, biežāk apmeklējot baseinu.

 

  • Revīzija ledusskapī — atpakaļ pie veselīga uztura pamatiem

 

Tomēr neviens sporta režīms, ko izvēlēsieties šim pirmssvētku laikam, nespēs sniegt rezultātus, ja netiks arī sekots tam, lai ēdienkarte būtu sabalansēta, veselīga un bez pārmērībām.

Ja ikdienā ir paradums neskatīties, ko ēd, tad nāks par labu atteikties no pusfabrikātiem, balto miltu izstrādājumiem, alkohola, saldumiem un pārmērīgas cukura lietošanas. Tas ļaus samazināt kaloriju daudzumu un ātrāk panākt, ka viduklis kļūst slaidāks.

Arī sporta treneris var sniegt noderīgus padomus par uztura paradumiem, ko labi savienot ar treniņu programmu, lai rezultāts būtu labāks. Skaidrs, ka svētku laikā nāksies sēsties pie bagātīgi klātiem galdiem un arī baudīt dažādus dzērienus, tāpēc mērenība pirmssvētku periodā nenāks par sliktu, ja negribat pēc svētkiem konstatēt, ka klāt nācis vēl kāds lieks kilograms.